Irkjuzuga
Do u know good lyrics?
Singer: Maija Vilkkumaa
Onnen keiju, ole hyvä ja lennä, hyvä ja lennä.
Tee sun taikas, äiti antaa mun mennä, antaa mun mennä.
mä haluaisin kun jokainen ummenee, on meri lämmin ja hiekka
kuumenee. Tiedän äidillä on minusta huoli, mutta kurjaa on jos ulkopuoliseksi jää.
Ja äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo maailma on vaarojen karikko.Se sama maailma siskosi vei, mä sanon viimeisin sanan, ja se on ei.
vuodet vierii, ja kun talo on raukee, ja äiti on raukee
tytär riuhtoo lukkoo, mut se ei aukee, ei se ei aukee.
mikään tätä ikävää ei poista, hän on kohta jo kuusitoista.
Hän tietää etteivät taiat auta, hän huutaa;
päästä mut ulos jumalauta!
2x Ja äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo maailma on vaarojen karikko. Se sama maailma siskosi vei, mä sanon viimeisen sanan ja se on ei.
Iltana erään heinäkuun, tytär nousee pukeutuu, ikkunasta lähtee maailman kauhuun. Viereisessä huoneessa, äiti suussaan tupakka, nukahtaa ja herää pian kauhuun. Ja hän huutaa, ja hän huutaa, mutta tytär on kaukana ja lähellä kuuta ja-
2x Äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo
maailma on vaarojen karikko, se sama maailma siskosi vei, mä sanin viimeisen sanan ja se on ei.
Singer: Maija Vilkkumaa
Onnen keiju, ole hyvä ja lennä, hyvä ja lennä.
Tee sun taikas, äiti antaa mun mennä, antaa mun mennä.
mä haluaisin kun jokainen ummenee, on meri lämmin ja hiekka
kuumenee. Tiedän äidillä on minusta huoli, mutta kurjaa on jos ulkopuoliseksi jää.
Ja äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo maailma on vaarojen karikko.Se sama maailma siskosi vei, mä sanon viimeisin sanan, ja se on ei.
vuodet vierii, ja kun talo on raukee, ja äiti on raukee
tytär riuhtoo lukkoo, mut se ei aukee, ei se ei aukee.
mikään tätä ikävää ei poista, hän on kohta jo kuusitoista.
Hän tietää etteivät taiat auta, hän huutaa;
päästä mut ulos jumalauta!
2x Ja äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo maailma on vaarojen karikko. Se sama maailma siskosi vei, mä sanon viimeisen sanan ja se on ei.
Iltana erään heinäkuun, tytär nousee pukeutuu, ikkunasta lähtee maailman kauhuun. Viereisessä huoneessa, äiti suussaan tupakka, nukahtaa ja herää pian kauhuun. Ja hän huutaa, ja hän huutaa, mutta tytär on kaukana ja lähellä kuuta ja-
2x Äidin silmät kun sumeat jo, hän sanoo
maailma on vaarojen karikko, se sama maailma siskosi vei, mä sanin viimeisen sanan ja se on ei.